Juha Heikkala pääsi sisätiloihin odottamaan junan lähtöä kohti pohjanmaata.
Juna kohti etelää lähtee maanantaina puoli kolmelta. Aamun kirpeä pakkanen on hieman väistynyt, mutta lämpimät sisätilat houkuttelevat matkustajia siitä huomatta.
Juha Heikkala on lähdössä kohti kotiaan pohjanmaalla. Hän on ollut Kemissä rakentamassa tehdasta. Kemin rautatieasema on tuttu, sillä hän on asunut Torniossa viitisentoista vuotta.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin