Kaksi suo­ma­lais­ta ylitti Suomen ja Ruotsin rajan luvatta Tor­nios­sa – Ran­gais­tuk­se­na sakkoja

Kaksi henkilöä ylitti Suomen ja Ruotsin rajan luvatta keskiviikon vastaisena yönä Torniossa.

Kaksi suomalaista oli kulkenut Tornion rautatiesiltaa Ruotsista Suomeen puolen yön aikaan, kertoo rajavartiolaitos. Silta on kielletty rajanylityspaikka tällä hetkellä, kun sisärajavalvonta on palautettu.

Henkilöt syyllistyivät lievään valtionrajarikokseen ja heille annettiin sakot tiedoksi.

Tarkemmissa rajatarkastustoimenpiteissä ilmeni myös, että toinen henkilöistä syyllistyi huumausaineiden käyttörikokseen ja hänen hallustaan löytyi pieni määrä amfetamiinia.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä