Jout­sen­merk­ki Scan­di­cil­le en­sim­mäi­se­nä Kemin ho­tel­leis­ta

Kemin Scandicin hotellinjohtaja Kimmo Knuuti (vas.), keittiön vuoropäällikkö Joonas Karhunen ja keittiöpäällikkö Juha Ollonqvist esittelevät Joutsenmerkki-sertifikaattia.
Kemin Scandicin hotellinjohtaja Kimmo Knuuti (vas.), keittiön vuoropäällikkö Joonas Karhunen ja keittiöpäällikkö Juha Ollonqvist esittelevät Joutsenmerkki-sertifikaattia.
Kuva: Scandic

Scandic Kemi sai ensimmäisenä Joutsenmerkin Kemin hotelleista. Hotelli kävi tämän syksyn aikana läpi mittavaa ympäristömerkintähakuprosessia ja nyt sille on myönnetty Pohjoismaiden tiukin ympäristömerkki, Joutsenmerkki.

Tänä vuonna Kemin Scandicissa keskitytään erityisesti ruokahävikin säästötoimenpiteisiin.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä