Kirjoittaja puolustaa suomalaista metsänkasvatuksen ja -hoidon historiaa.
Kuva: Iiro Kerkelä
Taas kerran mediasta ( LK 19.7.) saa lukea jatkuvan kasvatuksen erinomaisuudesta. Monessa suhteessa professori Pukkala puhuu asiaa, mutta jutun otsikointi kertoo toimittajan yksipuolisesta suhtautumisesta tai jopa silkasta tietämättömyydestä.
Otsikon perusteella istutus olisi rahanhukkaa. Pukkalan mukaan kuitenkin sen kannattavuus pohjoiseen mennessä heikkenee.