Ja­lan­kul­ki­ja jäi auton yli­aja­mak­si Ro­va­nie­mel­lä

Rovaniemellä sattui viime viikonloppuna onnettomuus, missä jalankulkija jäi auton yliajamaksi, Lapin poliisi tiedottaa.

Onnettomuus sattui sunnuntai-iltapäivänä Kuusamontiellä Nahkurintien kohdalla.

Epäilty on poliisin tiedossa ja poliisi on kuullut epäiltyä sekä todistajia tapahtumapaikalla. Tapahtumien kulku on poliisin tiedossa jo melko hyvin. Autoilija oli havainnut suojatiellä kävelevän jalankulkijan liian myöhään, eikä ollut ehtinyt väistää tätä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä