Rovaniemen kaupungin elinvoimajohtaja Jaakko Rantsi aikoo palata takaisin töihin heinäkuun alussa, kun opintovapaa on päättynyt.
Kuva: Jussi Pohjavirta
Rovaniemen kaupungin elinvoimajohtaja Jaakko Rantsi palaa opintovapaan päätyttyä töihin 1. heinäkuuta.
– Kyllä, olen palaamassa töihin, Rantsi sanoo Lapin Kansalle.
Rovaniemen kaupungin henkilöstö- ja hallintojohtaja Antti Määttä vahvistaa, että Jaakko Rantsi palaa normaalisti töihin heinäkuun alussa.