Iva­lo­joes­sa avannon ko­koi­sia reikiä – pe­las­tus­lai­tos ei suo­sit­te­le jäälle menoa

Lapin pelastuslaitoksen mukaan Ivalojoen jäälle ei kannata enää mennä.
Lapin pelastuslaitoksen mukaan Ivalojoen jäälle ei kannata enää mennä.
Kuva: Jukka Huttunen

Ivalojoessa on heikkoa jäätä, tiedottaa Lapin pelastuslaitos. Tarkempi sulapaikka on Ivalon taajaman läheisyydessä, Inarijärventien sillan länsipuolella.

Lapin pelastuslaitoksen päivystävän palomestarin Jukka Huttusen mukaan pelastuslaitos on käynyt merkkaamassa paikkoja, johon on muodostunut avantoja.

Hänen mukaansa jää on heikkoa myös muualla merkattujen alueiden läheisyydessä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä