Markus Repo, Satu Antikainen ja Ilona Repo Imatralta viihtyvät Savukoskella syksyisin ja arvostavat paikkakuntalaisissa yrityksissä saamaansa hyvää palvelua.
Kuva: Katja Palmqvist
Savukoski julistautui tiistaina Suomen eräkunnaksi.
Savukoskella halutaan paitsi vaalia luontoa perinteitä, myös kehittää luontomatkailua. Juhlallisen julistuksen Samperin Savotan pihalla järjestetyssä tilaisuudessa noin 200 hengen yleisölle luki kunnanvaltuuston puheenjohtaja Kari Kilpimaa (kok.).
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut