Rovaniemeläiset abiturientit eli lukion viimeisen vuoden opiskelijat viettivät torstaina penkkareitaan lukion päättymisen kunniaksi.
Abien juhlat alkoivat, kun heidät kannettiin ulos Lyseonpuiston lukiosta. Seuraavaksi vuorossa oli perinteinen kuorma-autoajelu ympäri Rovaniemen keskustaa.
Kauppakeskus Sampokeskuksessa nähtiin ja kuultiin huutokonsertti, jossa Lyseonpuiston abit pitivät meteliä kauppakeskuksen yläkerrassa ja Ounasvaaran abit alakerrassa.
Kuvaajamme ikuistivat nuorten juhlapäivän. Löydätkö tuttuja kuvista?