Enontekiön kunta toivoo nopeusvalvontakameroita Kilpisjärven ja Karesuvannon kylien kohdalle.
Kuva: Nea Kalliomaa
Enontekiön kunta toivoo Valtatie 21:lle nopeusvalvontakameroita.
Kunnanjohtaja Eero Ylitalo kertoo, että kunta on ollut asiassa yhteydessä Poliisihallitukseen sekä Lapin poliisijohtoon.
–Molemmilta tahoilta on annettu selkeää tukea ja kannustettu meitä olemaan aktiivisia sekä pitämään yhteyttä maanomistajaan, Ylitalo toteaa kunnan tiedotteessa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut