Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Di­gi­ta­li­saa­tion on pal­vel­ta­va kaikkia

Mielipide
-

Digitalisaatio on tuonut uusia mahdollisuuksia palvelujen tuottamiseen ja kehittämiseen, mutta samalla se on lisännyt eriarvoisuutta. Digitalisaation nopea eteneminen on johtanut tilanteeseen, jossa monet ikäihmiset jäävät yhteiskunnallisten palvelujen ulkopuolelle.

Kun pankit, Kela, sosiaali- ja terveyspalvelut ja monet muut viranomaiset siirtävät asiointia verkkoon, kaikilla ei ole tarvittavia välineitä, taitoja tai luottamusta sähköiseen asiointiin.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut