Tilaajille

Auto- ja lii­ken­ne­toi­mit­ta­ja Kari Pit­kä­nen koeajoi viime vuoden odo­te­tuim­man säh­kö­au­ton – Talvi nostaa kuluja, mutta ajaessa pal­jas­tui säh­kö­au­toi­lun kaik­kein paras juttu

Pakkasilla Volkswagen ID.3:n kulutus kipusi kaksinkertaiseksi ilmoitettuun normiin verrattuna. Auto oli taloudellisin auto maantie- ja moottoritieajossa.

Volkswagen ID.3 tuli 2. sijalle Suomen auto- ja liikennetoimittajien Vuoden auto 2021 -äänestyksessä. Voimalinja toimii, mutta käyttöjärjestelmä vaatii ohjelmistopäivityksiä. Niitä on tulossa tänä keväänä.
Volkswagen ID.3 tuli 2. sijalle Suomen auto- ja liikennetoimittajien Vuoden auto 2021 -äänestyksessä. Voimalinja toimii, mutta käyttöjärjestelmä vaatii ohjelmistopäivityksiä. Niitä on tulossa tänä keväänä.

Volkswagen ID.3 oli viime vuoden odotetuin sähköauto. Suomessakin se löysi oitis yli 500 ostajaa. Toivottavasti he eivät suhtaudu autoihinsa aivan yhtä hämmentyneesti kuin minä viikon käyttötestin jälkeen.

Volkswagen ilmoittaa ID.3:n normikulutukseksi 16,1 kilowattituntia sadalla kilometrillä. Todistetusti kesäkoeajoissa on päästy noin 18 kWh:n lukemiin.