Asuk­kai­den on­nis­tu­nut al­ku­sam­mu­tus esti palon le­viä­mi­sen Kemissä

Lapin pelastuslaitos sai hälytyksen rakennuspalosta keskiviikkoiltana hieman kello viiden jälkeen Kemin Mäntylän asuinalueella.

Sähkölaite oli kärynnyt kerrostalon asuinhuoneistossa. Palo ei ollut kuitenkaan ehtinyt levitä huoneistossa.

Asukkaat olivat yhdessä naapurin kanssa suorittaneet onnistuneesti alkusammutustoimenpiteitä ja poistuneet huoneistosta.

Pelastuslaitos tarkisti tilat ja tuuletti huoneiston.

Tapauksesta ei aiheutunut henkilövahinkoja.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä