Lapin pelastuslaitos sai hälytyksen rakennuspalosta keskiviikkoiltana hieman kello viiden jälkeen Kemin Mäntylän asuinalueella.
Sähkölaite oli kärynnyt kerrostalon asuinhuoneistossa. Palo ei ollut kuitenkaan ehtinyt levitä huoneistossa.
Asukkaat olivat yhdessä naapurin kanssa suorittaneet onnistuneesti alkusammutustoimenpiteitä ja poistuneet huoneistosta.
Pelastuslaitos tarkisti tilat ja tuuletti huoneiston.
Tapauksesta ei aiheutunut henkilövahinkoja.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut