Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Älä anna koiran nuolla naa­maa­si

Illalla ennen nukkumaan menoa sovittiin isän kanssa, että lähdemme aamulla lintumettälle Reväsvaaraan, koska oli luvattu hyvä ilma. Aamulla isä nousi hyvissä ajoin ja teki eväät valmiiksi. Minua nuorta miestä piti jonkin aikaa herätellä ennen kuin olin lähtökunnossa.

Koiramme Nero oli myös päässyt sisälle ja saanut annoksen edelliseltä päivältä jäänyttä lihakeittoa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa