Kolumni
Meillä Suomessa on lasten ja nuorten mielenterveyskriisi, ja kuten niin tyypillistä meidän yhteiskunnassa keskustelu vakavasta aiheesta siirtyy aina lopulta rahaan.
Siitä on niin paljon helpompi puhua kuin itse ongelmasta.
Isot organisaatiot ja päättävissä asemissa olevat tahot heittelevät kilvan valtavia rahasummia ilmoille ikään kuin mielenterveys olisi ostettavissa.
Se luo meille mielikuvaa siitä, että ylipäätään terveys on ostettavissa.