Otto-oikeus
Otto-oikeuden käyttäminen oli kuntalain mukaista ja perusteltua
Lukijalta Mielipidekirjoitus

Ot­to-oi­keu­den käyt­tä­mi­nen oli kun­ta­lain mu­kais­ta ja pe­rus­tel­tua

Tapaus Riikka Karppinen osoittaa, että kunnista löytyy yhä kannatusta vallan keskittämiselle – tällaista kehitystä tulee vastustaa kaikin tavoin
Pääkirjoitus

Tapaus Riikka Karp­pi­nen osoit­taa, että kun­nis­ta löytyy yhä kan­na­tus­ta vallan kes­kit­tä­mi­sel­le – täl­lais­ta ke­hi­tys­tä tulee vas­tus­taa kaikin tavoin

12
Otto-oikeus tasapainottaa lautakuntien valtaa – Rovaniemellä tätä peruutusvaihdetta käytetään noin neljästi vuodessa

Ot­to-oi­keus ta­sa­pai­not­taa lau­ta­kun­tien valtaa – Ro­va­nie­mel­lä tätä pe­ruu­tus­vaih­det­ta käy­te­tään noin nel­jäs­ti vuo­des­sa

1
Lukijalta Mielipidekirjoitus

An­tai­sit­ko rahasi kau­pun­gin­hal­li­tuk­sen käyt­töön?

1
Lukijalta Mielipidekirjoitus

Lu­ki­jal­ta: Ot­to-oi­keus nor­maa­li työkalu

Lukijalta Mielipidekirjoitus

Lu­ki­jal­ta: Säästö pal­ve­lui­ta li­sää­mäl­lä?