Siviileillä on ikävä Sotkun munkkeja – Sodankylän sotilaskoti on palvellut jo kuukausia vain yhtä osastoa kerrallaan
Kysyimme: Jos suurin osa ihmisistä käyttää kasvomaskeja väärin, kannattaako niitä käyttää ollenkaan?
5