Kehuminen
Vaikeinta on vastaanottaa
Kolumni

Vai­kein­ta on vas­taan­ot­taa

2
Päiväkirja: Koetan ottaa mallia sinusta, kemijärveläinen lätsämies

Päi­vä­kir­ja: Koetan ottaa mallia si­nus­ta, ke­mi­jär­ve­läi­nen lät­sä­mies

Päiväkirja: "Oot söpö" ja 23 muuta joulukalenterin luukkua
Kolumni

Päi­vä­kir­ja: "Oot söpö" ja 23 muuta jou­lu­ka­len­te­rin luukkua

Päiväkirja: On sitä parempiakin nähty
Kolumni

Päi­vä­kir­ja: On sitä pa­rem­pia­kin nähty