Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Aamut

Lukijalta

Aamusta päivä pisin, sanothan, ja niinhän se on. Jos jotaki pittää tehä, on se viishainta alottaa aamula. Ja se, että on varhain liikhelä, kannattaa. Sen mukavampaa tunnetta ei olekhan, ko aamuvarhainen kesänen aamu, syksynen kirpakka kuura-aamu ja vaikkapa talvinen pimiä pakkasaamu tuovat, kuki omala tavalhan.

Ennen Sarviojala varhaisina kesäaamuina piti tietenki heti herättyä valmistautua navetale, navettavaathet pääle, huivi päähän ja saaphat jalkhan.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut