Yli­no­peuk­sia ja ajoa ilman ajo-oi­keut­ta – Ro­va­nie­men poliisi valvoi lii­ken­net­tä vii­kon­lop­pu­na maalla ja vesillä

Rovaniemellä jäi viikonloppuna kiinni liikennerikkomuksia tehneitä.

Poliisi kirjoitti liikennevirhemaksun kymmenelle vesikulkuneuvon puuttuvista varusteista tai nopeusrajoitusten rikkomisista.

Yksi alle 15-vuotias nuori kuljetti rekisteröityä vesikulkuneuvoa oikeudetta. Yhtä vesikulkuneuvon kuljettajaa epäillään vesiliikennejuopumuksesta.

Vesikulkuneuvon kuljettajia tarkastettiin yhteensä 46 kappaletta.

Kovat ylinopeudet olivat esillä tiellä suoritetussa valvonnassa.

Törkeitä liikennetuvallisuuden vaarantamisia kirjattiin neljä kappaletta, vakavia piittaamattomuuksia liikenneturvallisuutta kohtaan toiset neljä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä