Yhä eteenpäin
Kemiläinen metalliyhtye Sonata Arctica on pysynyt aktiivisena 30 vuotta. Laulaja ja säveltäjä Tony Kakko katsoo kohti tulevaa, kun yhtye on ymmärtänyt tehdä asioita itsensä ehdoilla ja hyväksynyt oman ytimensä.
Tony Kakon vastaus tulee painavilla sanoilla lyhyen harkinnan jälkeen.
– Eniten olen ylpeä siitä, että olemme täällä vielä 30 vuoden jälkeen. Jotkut kappaleet ovat myös olleet kirjoittamisen arvoisia. Esimerkisi Tallulah saattaa jäädä elämään omaa elämää sen jälkeen, kun meistä aika jättää, metalliyhtye Sonata Arctican laulaja ja säveltäjä sanoo.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut