Kolumni

Yk­si­näi­sen ovi­kel­lo soi minussa

Pidän kierrättämisestä, ja olemme tyttäreni kanssa menossa hakemaan mökkipaikkakuntamme naapurikaupungista löytämääni tarpeetonta tavaraa.

Tytär ei moiti minua, vaikka tiedän hänen ajattelevan, että en tarvitse mitään. Hän on joskus sanonut, että vastuullinen kierrättäminen ei ole turhan tavaran hankkimista edes käytettynä.

Seison hetken ovella, jossa en ole ennen käynyt. Katson hämmentyneenä ovikelloa.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut