Pidän kierrättämisestä, ja olemme tyttäreni kanssa menossa hakemaan mökkipaikkakuntamme naapurikaupungista löytämääni tarpeetonta tavaraa.
Tytär ei moiti minua, vaikka tiedän hänen ajattelevan, että en tarvitse mitään. Hän on joskus sanonut, että vastuullinen kierrättäminen ei ole turhan tavaran hankkimista edes käytettynä.
Seison hetken ovella, jossa en ole ennen käynyt. Katson hämmentyneenä ovikelloa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut