Yhtiönsä kiinteistöjä ja muuta omaisuutta eteenpäin siirtänyt ja yhtiön maksuvaikeuksia pahentanut mies tuomittiin ehdolliseen vankeusrangaistukseen ja vahingonkorvauksiin.
Teot tapahtuivat Rovaniemellä vuoden 2020 ja helmikuun 2021 välisenä aikana. Mies oli myynyt rakennusalalla toimivasta, jo maksukyvyttömäksi tulleesta firmastaan kaksi eri kiinteistöä toiselle omistamalleen yritykselle sekä toisen itselleen, mutta kauppahintaa ei kummastakaan koskaan maksettu.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut