Kone toimi ja mieskin oli iskussa, kun ivalolainen ”Rossi-Ossi” Kiviniemi kurvaili voittoisasti Ivalojoen pinnalla ja SM-pisteitä karttui mukavasti.
Kuva: Olli Miettunen
Yleisö hurrasi Ivalojoen rannalla, kun kotikylän kaksikko Ossi Kiviniemi ja Pasi Leivo ottivat vesikelkkailun SM-osakilpailusta kaksoisvoiton. Norjalainen mitalihirmu Morten Blien laski nyt kierroksensa väärin ja jäi neljänneksi.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut