Viisi lappilaista metsänhoitoyhdistystä yhdistyy.
Itä-Lapin, Kittilän, Sallan, Sodankylän ja Rovaniemen metsänhoitoyhdistykset muodostavat Metsänhoitoyhdistys Metsä-Lapin ensi vuoden alussa.
Kaikki nykyiset toimipisteet säilyvät henkilöstöineen.
Fuusion tarkoituksena on tarjota yhdistysten jäsenille eli metsänomistajille nykyistä kilpailukykyisemmät ja paremmat palvelut.
– Tämän päivän fuusiopäätös on merkittävä askel lappilaisten metsänomistajien ja jäsentemme yhteisen vaikuttamisen puolesta.