Tilinpäätöskeskustelussa Satu Honkonen (sd.) muistutti, että veroalennuksiin ei lähdettäisi, vaikka Sodankylän taloustilanne onkin tällä hetkellä erinomainen.
Kuva: Katja Palmqvist
Sodankylän valtuutetut kiittelivät valtuustokauden viimeisessä kokouksessa torstaina kunnan hyvää taloudenpitoa.
Tilinpäätös viime vuodelta oli paras kautta aikojen ja ylijäämää kertyi peräti 11 miljoonaa euroa, joten 12,35 miljoonan euron tulos hyväksyttiin yksimielisesti.