Valot sam­mui­vat tun­nik­si Kemissä ja Ro­va­nie­mel­lä – Earth Hour muis­tut­ti tänä vuonna ruuan il­mas­to­vai­ku­tuk­sis­ta

Earth Hourissa kiinnitettiin tänä vuonna huomiota ruuan ilmastovaikutuksiin. Tapahtumaa on järjestetty yli kymmenen vuotta.

Revontulikeskus sammutti värivalonsa Rovaniemellä.
Revontulikeskus sammutti värivalonsa Rovaniemellä.
Kuva: Pekka Aho

Valoja sammutettiin Rovaniemellä ja Kemissä lauantai-iltana, kun kaupungit osallistuivat maailmanlaajuiseen Earth Hour -tapahtumaan. Rovaniemellä mukana olivat Hotel Santa Claus, Kauppakeskus Revontuli ja Lapin yliopisto. Kemin kaupunki ja seurakunta osallistuivat WWF:n Earth Houriin sammuttamalla muun muassa Kemin kirkon ulkovalaistuksen sekä katuvaloja. Tapahtuma kesti puoli yhdeksästä puoli kymmeneen.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä