Revontulikeskus sammutti värivalonsa Rovaniemellä.
Kuva: Pekka Aho
Valoja sammutettiin Rovaniemellä ja Kemissä lauantai-iltana, kun kaupungit osallistuivat maailmanlaajuiseen Earth Hour -tapahtumaan. Rovaniemellä mukana olivat Hotel Santa Claus, Kauppakeskus Revontuli ja Lapin yliopisto. Kemin kaupunki ja seurakunta osallistuivat WWF:n Earth Houriin sammuttamalla muun muassa Kemin kirkon ulkovalaistuksen sekä katuvaloja. Tapahtuma kesti puoli yhdeksästä puoli kymmeneen.