Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Väärin sam­mu­tet­tu!

Kun Suomi on nyt liittynyt Natoon, sitä pitkään ajaneet ovat tyytymättömiä: Suomea uhannut tuho olikin väärin sammutettu!

En ymmärrä heidän tyytymättömyyttään presidentti Niinistöä kohtaan muuksi kuin lapselliseksi kateudeksi. Helsingin Sanomat käytti joidenkin perusteetonta tyytymättömyyttä levikkinsä ja tulojensa kasvattamiseen. Eivätkä muut tiedotusvälineet jättäneet haaskaa hyödyntämättä.

Joka haluaa ymmärtää tämän päivän Venäjää ja Putinin toimintaa, voi lukea venäläisen kirjailijan Mihail Siskinin kirjan Sota vai rauha.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa