Kun seuraa ydinaseisiin liittyvää kädenvääntöä, tulee väistämättä mieleen vanha palopäällikön sanonta. Väärin sammutettu, hän sanoi saapuessaan palopaikalle, jossa palo oli jo saatu taltutettua.
Sanonta sopii erityisesti demarien venkoiluun ydinaseisiin liittyvän lainmuutoksen ympärillä. Näyttää selvältä, että lain muuttaminen on tarpeellista ja perusteltua johtuen maamme liittymisestä Naton jäseneksi.
Luulen demareidenkin olevan asiasta samaa mieltä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut