Minulla on kaksi ammattitutkintoa ja opiskelen parhaillaan yliopistossa kolmatta, mutta olen silti aina inhonnut koulunkäyntiä.
Oikeastaan suhteeni opiskeluun on ollut ristiriitainen siitä asti, kun saapastelin Ylikylän koulun ovista sisään 20 vuotta sitten. Olin lapsena vilkas, kovaääninen viisastelija, jonka oli hankala istua hiljaa paikallaan. Opiskelun realiteetit iskivät nopeasti päin pläsiä, sillä vankasta tahtotilasta huolimatta koenumerot laskivat kiihtyvällä tahdilla.