Vietin vapaapäivääni tekemättä mitään. Eipä aikaakaan, kun joutenolosta tuli syyllinen olo.
Tässä tuhlaan kallista aikaani, vaikka kukaan ei odottanut minua mihinkään.
Mutta miksi toimettomuudesta pitäisi tuntea syyllisyyttä ja vapaapäivät kokea ansaituksi?
Syvälle sisimpään rakennettu käsitys hyödyllisyydestä elää ja voi hyvin suorituskulttuurissamme.
Sen juuret ovat historiassa, jossa työn ja moraalin liitto on aina ollut vahva.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut