Kuuntele juttu. Lukija: Tiia Haapakangas
Pari kuukautta vielä, ja peruskouluhommat ovat meikäläisen osalta ohi. Ei tosin ole mitään erityistä tarvetta päästä kouluista eroon, mutta kyllähän se vastuun keveneminen kiinnostelee, kun sellaista näköpiirissä on.
Oppinutkin olen. Nuorena minulta ei nimittäin herunut ymmärrystä kaupungista kantautuville kuulumisille, joiden mukaan koululaisilla ei välttämättä enää ollut omia ulkoliikuntavälineitä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut