Kemin Vähämaassa sijaitseva ravintolakäytössä ollut Savotan rakennus vahingoittui pahoin tiistain vastaisena aamuyöllä syttyneessä tulipalossa . Paikka on tunnettu ennen Vähämaan leirikeskuksena.
Paikkaa pyörittävän Erä-Valakian yrittäjä Katja Limingoja kertoo, että kaikki tilaisuudet vuoden loppuu saakka on peruttu.
Henkilövahinkoja ei palossa tullut. Tulipalo sai alkunsa syksyllä valmistuneesta noin kolmenkymmenen neliömetrin laajennusosan keittiöstä.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin