Tuli tuhosi pahoin Sa­vot­ta-ra­vin­to­laa Kemin Vä­hä­maas­sa

Kemin Vähämaassa sijaitseva ravintolakäytössä ollut Savotan rakennus vahingoittui  pahoin tiistain vastaisena aamuyöllä syttyneessä tulipalossa . Paikka on tunnettu ennen Vähämaan leirikeskuksena.

Paikkaa pyörittävän Erä-Valakian yrittäjä Katja Limingoja kertoo, että  kaikki tilaisuudet vuoden loppuu saakka on  peruttu.

Henkilövahinkoja ei palossa tullut. Tulipalo sai alkunsa syksyllä valmistuneesta noin kolmenkymmenen neliömetrin laajennusosan keittiöstä.

Ilmoita asiavirheestä