Roskien
keräys
keräys
Elisa Paakki, Roope Teppola ja Keijo Suonvieri valmiina roskienkeruuseen.
Kuva: Raisa Huttunen
Kokoontumispaikalle Meän Talolle oli kerääntynyt parikymmentä osanottajaa. Meän Talo ja Tornion työvoimalasäätiön starttipaja järjestivät yhteistyössä roskienkeräystempauksen keskiviikkona 7. toukokuuta.
Keräysvälineiksi oli varattu roskapihtejä, kertakäyttöhanskoja ja muovipusseja. Osallistujat jaettiin pieniin ryhmiin ja ryhmät saivat kartan, mihin päin lähialuetta kannattaa suunnata.