Tornion suljettuun Keroputaan sairaalaan on murtauduttu itsenäisyyspäivänä ja kuvattu arkaluonteisia asiakirjoja Tiktokiin.
Kuva: Heidi Keskimaunu
Poliisi tutkii arkaluonteisten asiakirjojen joutumista vääriin käsiin Torniossa.
Keroputaan suljettuun psykiatriseen sairaalaan Torniossa on menty luvatta sisään viime viikonloppuna. Henkilöt ovat kuvanneet rakennuksesta löytyneitä asiapapereita Tiktok-livelähetykseen.
Poliisi sai sunnuntaina tietää, että syksyllä 2022 suljettuun Keroputaan sairaalaan on mennyt luvatta sisälle kaksi aikuista henkilöä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut