Tieliikenteessä on Lapissa kuollut tänä vuonna kaksi henkilöä, kertovat Tilastokeskuksen tiedot. Molemmat kuolonkolarit ovat tapahtuneet kesän aikana.
Moottoripyörällä ajanut mies kuoli kesäkuussa Sodankylässä, kun hän törmäsi matkailuauton kanssa.
Torniossa tapahtui kesäkuussa henkilöauton ulosajo tieltä. Kyydissä ollut noin 80-vuotias nainen kuoli. Auton kuljettaja loukkaantui.
Viime vuonna Lapin tieliikenteessä kuoli yksi henkilö.