Tie Norjaan jälleen auki Kil­pis­jär­vel­lä – oli päi­väl­lä sul­jet­tu huonon kelin vuoksi

Tie Kilpisjärveltä Skibotniin.
Tie Kilpisjärveltä Skibotniin.
Kuva: Kuvakaappaus Vegvesen -kelikamerasta

Tie 21 Kilpisjärveltä Norjaan on jälleen auki, kertoo Fintraffic.

Tie suljettiin valtakunnan rajalla Norjan puolella vallitsevan huonon ajokelin vuoksi. Alueella satoi lunta ja tuuli oli navakkaa.

Tie suljettiin  aamuyhdeksän aikaan  lauantaina ja avattiin liikenteelle puoli viiden aikaan iltapäivällä.

Norjassa teitä suljetaan usein

Fintrafficin liikenneoperaattori Sami Räihän mukaan Suomessa ei pääsääntöisesti suljeta teitä huonon ajokelin takia, mutta Norjassa se on yleistä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä