Ennakkoon suurta mielenkiintoa herättynyt lento Thaimaan Krabista Oulun lentoasemalle saapui lauantaina aikataulun mukaan noin kello 13.
Kaikille Thaimaasta saapuville 284 matkustajalle järjestetään Oulussa tarkka vastaanotto koronaepidemian takia.
Paikalla kuhisee muun muassa terveydenhoitohenkilöstöä sekä viranomaisia.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
Lentoasemalla tilannetta seuraava Kalevan toimittaja Antti Ervasti kertoo, että hieman ennen kello 13:a asemalla kuhisi kaupungin terveydenhuollon henkilökuntaa, Finavian työntekijöitä, poliiseja ja rajavartiolaitoksen väkeä.