So­dan­ky­läs­sä ar­vuu­tel­laan lot­to­voit­ta­jaa: "Ehkä jol­la­kin ky­lä­läi­sel­lä on kohta uusi, hieno auto"

Lottoarvonnan voittorivin vastaanottaneella sodankyläläisellä huoltoasemalla arvuutellaan voittajaa. Veikkauksen mukaan hän haluaa kuitenkin pysyä täysin tunnistamattomana. Lottovoittaja saattoi olla myös ohikulkumatkalla, sillä liikenne Nelostiellä on vilkastunut lomakaudella.

Juha Alatalo kertoo, että puhelin on soinut tiheästi lottovoittouutisen levittyä.
Juha Alatalo kertoo, että puhelin on soinut tiheästi lottovoittouutisen levittyä.
Kuva: Elina Melamies

Sodankylässä Neste Alatalolla on maanantaina ollut selkeä ykköspuheenaihe: lottovoitto.

Lotossa arvottiin viime kierroksella yksi täysosuma, jonka voittaja saa itselleen 2,4 miljoonaa euroa. Veikkaus kertoi että voitokas lottorivi pelattiin Sodankylässä Ranniotien Nesteellä eli Neste Alatalolla.

Puhelin on pirissyt huoltoasemalla

Nesteen pitäjä Juha Alatalo kertoo, että puhelin on soinut tiuhaan siitä lähtien kun uutinen lottovoitosta tuli julki.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä