Mustakaularastas teki marraskuun alussa ensivierailun Meri-Lappiin.
Kuva: Jouko Kärkkäinen
Päättymäisillään oleva marraskuu on ollut monille merilappilaisille ja kauempanakin asuville lintuharrastajille mieleenpainuva – etenkin harvinaisuuksista sytykettä retkilleen saaville.
Mäntysirkku ilmaantui 14.11. Jouko Kärkkäisen ylläpitämälle talviruokintapaikalle. Osasipa sirkku valita järkevästi murkinapaikkansa, sillä Jouko pitää ”jyväbaariaan” avoinna aamusta iltaan joka päivä – aivan kevään tuloon asti.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin