Savukosken valtuusto äänesti keskiviikkona kahdesti kuntayhtymän kotisairaalasuunnitelmista. Kunnanhallitus esitti päätöksen lykkäämistä keväälle, mutta aikataulu ei kelvannut valtuustolle.
– Meillä ei ole riittävää tietoa, joten esitän, että kotisairaalaa ei perusteta ja puuttuva summa lisätään ensi vuoden talousarvioon, Jari Huttunen (sd.) totesi ja halusi siirtää päätöksen ensi syksyyn.
Kannatusta hän sai Mikko Kilpimaalta (vihr.),