Sal­las­sa to­det­tiin kes­ki­viik­ko­na seit­se­män uutta ko­ro­na­vi­rus­tar­tun­taa

Sallassa todettiin eilen 12. tammikuuta seitsemän uutta koronavirustartuntaa, tiedottaa Sallan sosiaali- ja terveyskeskus.

Tartunnoista yksi todettiin ulkopaikkakuntalaisella henkilöllä. Muut tartunnat todettiin jo aiemmin altistumisen vuoksi karanteeniin asetetuilta.

Sallan kunta ei enää ilmoita altistumispaikkoja. Kuntalaisia ja kunnan alueella oleskelevia kehotetaan edelleen välttämään väkijoukkoja, huolehtimaan hyvästä käsihygieniasta ja tunnollisesta maskinkäytöstä erityisesti kaikissa sisätiloissa, joissa turvavälejä ei voida pitää.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä