Tilaajille

Rusetti on räis­ky­väl­le me­dia­per­soo­nal­le Ina Mik­ko­lal­le ta­va­ra­merk­ki: ”Kyllä kiltti tyt­tö­kin voi ka­pi­noi­da ja tais­tel­la paskoja ra­ken­tei­ta vas­taan”

Toimittaja Ina Mikkolalla on missio: murtaa tabuja ja stigmoja sekä lisätä tasa-arvoa. Samalla linjalla Mikkola jatkaa myös työelämän kipupisteitä käsittelevässä Tilipäivä-sarjassaan. Omaa suhdettaan työhön hän joutui miettimään työuupumuksensa myötä. Lopulta se oli vapauttava kokemus.

Rusetit ovat kuuluneet Ina Mikkolan tyyliin jo kymmenen vuoden ajan. Ne ovat hänelle myös kapinan väline: hän ei halua suostua neutraaliin muottiin. Useissa viihdeohjelmissa vierailleella Mikkolalla on myös nuoria faneja, jotka kulkevat Ina-ruseteissaan.
Rusetit ovat kuuluneet Ina Mikkolan tyyliin jo kymmenen vuoden ajan. Ne ovat hänelle myös kapinan väline: hän ei halua suostua neutraaliin muottiin. Useissa viihdeohjelmissa vierailleella Mikkolalla on myös nuoria faneja, jotka kulkevat Ina-ruseteissaan.
Kuva: Arttu Laitala

Ei mitään neutraalia ja näkymätöntä. Pään päällä keikkuvan rusetin pitää olla mahdollisimman iso ja näyttävä. Mediapersoona Ina Mikkolan, 29, nutturakampauksen ja rusetin koko ovat vain kasvaneet vuosien kuluessa. Rusetteja hänellä riittää, mutta perussettiin kuuluvat edelleen valkoinen rusetti ja ponnari.

Rusetit ovat olleet Mikkolan tavaramerkki jo kymmenen vuoden ajan. Tyyli sai alkunsa ensimmäisen kuukausipalkkaisen työn myötä.