Miljoonat ihmiset näyttävät jälleen Earth Hourissa, kuinka huoli ilmastosta ja luonnosta koskettaa ihmisiä ympäri maailmaa. Koronaviruksen vuoksi Earth Houria vietetään tänä vuonna turvallisesti kotona ja somessa. Lisäksi tunnettujen maamerkkien valot sammuvat useissa kunnissa ja kaupungeissa ympäri Suomen.
Lauantaina 28. maaliskuuta kello 20.30 valot sammuvat Kemissä ja Rovaniemellä. Kemin kaupunki ja seurakunta ottavat osaa WWF:n Earth Houriin sammuttamalla muun muassa Kemin kirkon ulkovalaistuksen sekä katuvaloja.