Monden ovet pysyvät suljettuina näillä näkymin ainakin ensi viikon ajan.
Kuva: Anssi Jokiranta
Monitoritalo Mondella sattui perjantaina Rovaniemellä vesivahinko. Talo on vahingon vuoksi suljettu toistaiseksi.
Monde on nuorten kulttuurikeskus ja toimintatalo, jossa järjestetään ympäri vuoden muun muassa erilaisia teematapahtumia ja live-keikkoja. Nuorten toimintaryhmät käyttävät Monden salia säännölliseen harrastustoimintaansa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut