Kolumni

Rol­lo­rock muis­tois­sa­ni

Viilenevässä kesäyössä rumpujen nopeatempoinen pauke yhdistyy sielua viiltävään huutolauluun. Sanoista en saa selvää, mutta lavalla soittavalla yhtyeellä on hyvä meininki, joka tarttuu myös yleisöön.

Myönnän, että aika on saattanut kullata muistoni parin vuoden takaisesta Rollorockista, mutta silti muistan miten hauskaa minulla oli hyvässä seurassa kuunnella musiikkia ja nauttia pienen festivaalin tunnelmasta.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut