Mainos

RoKi pa­nos­taa asiak­kai­den viih­ty­vyy­teen kuution täy­del­tä

Rovaniemeläinen jääkiekon Mestis-seura RoKi tarjoaa kuluttajille viihdykettä viikosta toiseen niin kaukalossa kuin katsomoidenkin puolella.

-

Vauhdikkaat pelitapahtumat vetävät katsojia puoleensa aina junioreista vanhempiin saakka, ja RoKi onkin tällä hetkellä Liigan jälkeen Suomen seuratuin joukkue. Kotiotteluissa on käynyt yleisöä marraskuuhun mennessä jo liki 10 000, joka vastaa 1500 katsojan keskiarvoa. Katsojia peleissä käy Rovaniemen lisäksi ympäri Lappia.

RoKin monipuolinen tarjonta takaa kuluttajien lisäksi myös yrityksille mainion mahdollisuuden viettää työyhteisön virkistysilta tai pitää asiakastilaisuuksia. Otteluissa on mahdollista tuulettaa Sinisten maalia saunasta käsin tai kutsua vaikkapa RoKin pelaaja vieraaksi ottelun jälkeen.

Olipa kyseessä sitten pikkujoulut, kokoukset tai muu illanvietto, Lappi Areenan 10 uudistettua VIP-aitiota sekä RoKi Clubi sopivat loistavasti ryhmän kaipaamiin tilaisuuksiin ruoka- ja juomatarjoiluineen.

– Meille osallistuminen koko henkilöstön voimin pelitapahtumaan oli mukava kokemus. Puitteet oli miellyttävät, ruoka- ja juomatarjoilut hyvät, joten tapahtuma oli varsin onnistunut. Järjestämällä koulutus- ja virkistäytymistilaisuuden RoKin pelitapahtuman yhteyteen osallistuimme myös paikallisen jääkiekkojoukkueen tukemiseen, toteaa Pohjolan OP-Kiinteistökeskus Oy:n toimitusjohtaja Jyrki Pyykönen.

Ottelutapahtumia on kehitetty eri tavoin viimeisten vuosien aikana. Marraskuun lopussa otetaan jälleen merkittävä askel, kun Lappi Areenan kattoon keskiympyrän yläpuolelle nousee kauan kaavailtu mediakuutio. Mediakuution jokaisen näytön koko on peräti 11 neliömetriä.

RoKin toimitusjohtaja Pekka Kankaanrannan mukaan investointi on seuralle tärkeä niin viihtyvyyden kuin tulonhankinnankin suhteen.

– Mediakuutio nostaa ottelutapahtumaelämyksen uudelle tasolle, sillä nyt tilanteet voi katsoa uusintana näyttäviltä screeneiltä katsojan sijainnista riippumatta. Mukana tulee olemaan myös muita asiakkaiden viihtyvyyteen vaikuttavia yksityiskohtia. Mediakuutiomainonta uutena ja vaikuttavana elementtinä on herättänyt jo nyt mukavasti yritysten kiinnostusta, Kankaanranta sanoo.