Aktiiviaikoinani, viime vuosituhannen loppupuolella, kuljin Oulun ja Helsingin väliä lentoteitse viikoittain. Oulun lentoasema oli Nokia-hypen aikoina ruuhkainen. Asemaa laajennettiin lähes vuosittain, olihan se Suomen toiseksi vilkkain.
Pari vuotta sitten loppukeväänä lensin lomalennolle suoraan Oulusta. Sinä päivänä asemalle laskeutui yksi kone ja sama kone lähti tunnin päästä takaisin. Muita lentoja ei sinä päivänä ollut ja ennen niin vilkas asema kumisi tyhjyyttään.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut