Reijo Vii­ta­las­ta tulee alue­val­tuus­ton toinen va­ra­pu­heen­joh­ta­ja

Kemiläinen, eläkkeellä oleva satamaneuvos  Reijo Viitala (vas.) nousee uuden aluevaltuuston toiseksi varapuheenjohtajaksi. Viitalan kausi kestää vuoden 2023 loppuun, minkä jälkeen varapuheenjohtajaksi nousee loppukaudeksi Miia Alasaarela (vas.). Myös hän on Kemistä.

Aluehallitukseen vasemmistoliitto esittää ensimmäiseksi kahdeksi vuodeksi eläkkeellä olevaa perusturvajohtaja Pertti Hemminkiä Tervolasta ja perusopetuksen ja lukion rehtori Piia Kilpeläinen-Tuomaa Pellosta.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä