Kolmas viikko poikkeustilassa ei ole ainakaan vielä tarkoittanut kovin suuria muutoksia pohjoisen poliisin toiminnassa.
Oulun poliisipäällikkö Sauli Kuha tosin lainaa päivystäjänsä käyttämiä sanoja: On oudon hiljaista.
– Tiettyihin aikoihin vuorokaudesta ei liiku ketään, ja jopa niinkin ison kaupungin kuin Oulun kadut ovat tyhjiä, Sauli Kuha sanoo.
– Kun ei ole ilta- eikä yöliikennettä, on vähän sellaista mistä seuraisi poliisitehtäviä, hän jatkaa.