Rat­ti­juop­po jää nyt var­mem­min kiinni – Po­lii­sin saamien ko­ti­hä­ly­tys­teh­tä­vien määrä ei ole vielä kas­va­nut poik­keus­ti­lan aikana poh­joi­ses­sa

Yöaikaiset hälytykset ovat vähentyneet Lapissa ja Oulussa.

Kolmas viikko poikkeustilassa ei ole ainakaan vielä tarkoittanut kovin suuria muutoksia pohjoisen poliisin toiminnassa.

Oulun poliisipäällikkö Sauli Kuha tosin lainaa päivystäjänsä käyttämiä sanoja: On oudon hiljaista.

– Tiettyihin aikoihin vuorokaudesta ei liiku ketään, ja jopa niinkin ison kaupungin kuin Oulun kadut ovat tyhjiä, Sauli Kuha sanoo.

– Kun ei ole ilta- eikä yöliikennettä, on vähän sellaista mistä seuraisi poliisitehtäviä, hän jatkaa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä